joi, 13 decembrie 2007

Si cand s-a pus Orban pe treaba...

Imi place consecventa. Mai ales atunci cand vine vorba de bani. Bani publici sau bani adusi in tara pentru diverse proiecte. Si cu atat mai mult cand e vorba de infrastructura: centuri de ocolire sau autostrazi. Cred ca si celor de la Banca Mondiala le place consecventa. In urma cu doua luni, avertizau Ministerul Transporturilor ca vor suspenda împrumutul de aproape 150 de milioane de dolari pentru infrastructura rutieră şi feroviară. Pentru ca auditorul finaciar, selectat de Compania de Drumuri, a intarziat cu vreo patru luni depunerea documentatiei. Ministerul Transportului s-a ratoit atunci la Deloitte, cel care ar fi trebui sa isi faca treaba. A trecut putin timp. Si ieri, Ministerul Transporturilor a anuntat vestea. Deloitte, in consortiu cu casa de avocatura Bostina si Asociatii, este consultantul selectat sa pregateasca privatizarea CFR Marfa. Are si bonitate si o face pe o suma mica. Foarte, foarte mica daca tinem cont de onorariile practicate- 50 mii euro. Ei spun ca o fac pentru portofoliu. Zvonurile spun insa altceva. In 2005 de exemplu, in strategia de privatizare a Electroputere Craiova era prevazut urmatorul lucru: statul dadea garantii guvernamentale CFR Marfa ca sa cumpere locomotive de la Electroputere. Acum Electroputere s-a dat. Cum, am aratat intr-un post de mai jos. Dar acolo am omis sa spun ca avocatii de la Bostina si Asociatii i-au consiliat pe arabii care au luat fabrica. Adica, cei care reprezinta acum interesele statului la CFR Marfa, impreuna cu Deloitt, desigur. Se poate intui cine va castiga contractul de privatizare. Chiar daca strategia nu este deloc gata. Uite asa. Macar unii sunt consecventi in tara asta!

2 comentarii:

miki spunea...

pai si de ce n-ai zis dom'le asa inainte sa scriu stirea?!
...of!

romana spunea...

hahaha!O sa fiu mai operativa :)