miercuri, 21 octombrie 2009

Dileme, dileme, dileme...

Cine fură mai puţin? Încerc să îmi dau seama care este partidul, sau alianţa, care ar fura mai puţin dacă ar ajunge la guvernare. Stau eu aşa, şi imi imaginez că Geoană chiar va ajunge preşedinte. Există şanse, dacă ar fi să ne luăm după sondajul INSOMAR, comandat de Realitatea tv. Bineînţeles că nu ne luăm. Dar dacă ar fi să ne luăm totuşi, haideţi să ne închipuim un guvern cu Adrian Năstase premier, şi Marian Vanghelie ministru de Interne. Ar fi invazia mătuşilor din sectorul 5, înspre centrul Bucureştiului. Ar însemna tăcerea justiţiei, ar însemna tăcerea mass-media. Alte fregate, alt Sidex, alt EADS. Să ni-l imaginăm, în continuare, pe Băsescu, tot preşedinte. Premier -Boc, Stolojan, sau ce croitor o mai vrea pentru rochiţele doamnei Udrea. Ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, al economiei, Adriean Videanu. Pe bune, mai puteţi cu Berceanu şi Videanu? Bordurile unuia ornează şoselele neasfaltate ale altuia. Drumuri ioc, investiţii ioc, strategii energetice ioc. Lui Oprescu nu i-aş da voie nici să desemneze premierul. Mi-e teamă de următorul scenariu: Cozmîncă şef la SRI, vreun interlop la interne, program la Cotroceni: 14.00-18.00. Oprescu nu ar mai avea nevoie de un alt Berceanu. Autostrăzile ne-ar suspenda pe toţi în cer. Apoi, Oprescu nici măcar nu are imaginaţie. Bine, exceptînd faza cu autostrada suspendată. Clientela de la primăria Capitalei a rămas aceeaşi, cu foarte puţine ajustări. Pe Crin Antonescu l-am lăsat mai la coadă. Mi-a plăcut nespus cînd l-a detronat pe Tăriceanu de la conducerea partidului. Am mai spus. PNL-iştii ajunseseră să mînuiască arta furtişagului chiar mai bine decît PSD. Ceea ce este aproape o blasfemie. Sau mai prost, nici eu nu mai ştiu. Fiindcă nici măcar nu se ascundeau. Licitaţii trucate, societăţi vîndute pe nimic. Crin ar merge cu Iohannis, este de-a dreptul îndrăgostit de primarul Sibiului. Toţi sunt. Deci, cu Iohannis premier. Dar oare cu ce i-a rămas dator lui Patriciu, pentru favorul de a-l fi susţinut în competiţia cu Tăriceanu? Rafinării mai avem, zăcăminte ceva? Noroc cu ghinionul că nu mai avem aproape nimic. Dar dacă Bogdan Olteanu rămîne la BNR, Crin tot mai are o şansă. Că moneda noastră sigur nu va mai avea. Votăm Vadim? Ptiu drace!

Un comentariu:

horia68 spunea...

...eu propun: toti cei enumerati mai sus sa fie bagati intr-o camera cu geamuri blindate si la fiecare, la intrare, sa i se dea un pistol cu un glont bun si unu orb (sau chior)...si ca la alegerea papei (fara apa si mancare)...scapa cine poate...si cine poate scapa, sa-l impuscam cand iasa...sa nu fim vinovati pentru risipa de gloante...